Job Seekers! .. To increase your chances of getting hired:
Post your CV on Bayt by clicking here

Employers! ..
  • To have more exposure on your jobs:
    Post your jobs on Bayt by clicking here
  • To find resumes:
    Check CV search on Bayt by clicking here

  • Author Topic: echte doel voor de grote dag om  (Read 13 times)

    Banning

    • Hero Member
    • *****
    • Posts: 967
    echte doel voor de grote dag om
    « on: 12 February 2019, 07:31:25 AM »
    Met het herfstrace-seizoen over de horizon gluren, beginnen newbies en veteranen te trainen voor races van alle lengtes, soorten en maten. Met de belofte van snellere tijden, snellere voeten en langere afstanden vers in de geest van hardlopers overal, is [You are not allowed to view links. Register or Login] het van cruciaal belang om de focus te houden op gezonde activiteiten om lopende verwondingen te helpen voorkomen. Stijgende temperaturen zorgen ervoor dat spieren harder werken, gehydrateerd blijven en gezond blijven, maar door gezonde rekken en hydratatiegewoonten te [You are not allowed to view links. Register or Login] behouden, kunnen hardlopers het beste uit de zon halen en hun training uitstekend beginnen. Tips om spier- en gewrichtsblessures te voorkomen kunnen ook het hele jaar door worden gebruikt om hardlopers blessurevrij te houden en klaar om de afstand te overbruggen.

    Het spreekt voor zich dat hardlopers weten hoe ze pijnkrampen moeten doorstaan ??en dat ongemak van top tot teen kan toeslaan. Het volgende is een samenvatting van veel voorkomende pijntjes en kwalen per lichaamsdeel, waarbij elke sectie tips bevat over het voorkomen van ongemak voordat het begint en de symptomen verlicht nadat ze zijn gaan hangen. Zoals bij alle verwondingen, is het belangrijk om advies in te winnen van een arts met een vergunning voor het nemen van extra kilometers, wanneer letselsymptomen dagelijkse activiteiten bemoeilijken of wanneer pijnen en pijnen [You are not allowed to view links. Register or Login] niet binnen 48 uur verbeteren.

    In de jaren zestig, toen ik voor het eerst op de weg aankwam, renden de meeste hardlopers gedurende verschillende jaren 5- tot 8-mijlsraces na de middelbare school en de universiteit, voordat ze een marathon begonnen. Maar toen ze eindelijk [You are not allowed to view links. Register or Login] voor die mythische 26,2 mijl gingen, zouden ze sterk genoeg zijn om vele jaren marathons te runnen.

    In de afgelopen paar decennia, zoals velen van ons ongeduldiger zijn geworden en veeleisend zijn voor snelle beloningen, hebben hardlopers die te snel hun afstand te snel afgelegd hebben een veel grotere kans dat de marathon een fysieke beproeving is. En zelfs als de prestatie onvergetelijk was, concludeerde de renner vaak: "Ik ben blij dat ik het gedaan heb, maar één keer is genoeg!" De opwinding van de finish is te vaak ondermijnd door extreem pijnlijke [You are not allowed to view links. Register or Login] kuiten of quads, blarenvoeten en fysieke uitputting die dagen of weken duurde. Te vaak is het ge?indigd in voortijdige "burn-out".

    Als je erover denkt om voor een langere race te gaan dan je tot nu toe hebt gedaan (of het nu om een ??halve marathon, een marathon of een ultra [You are not allowed to view links. Register or Login] gaat), is verreweg de beste manier om je voor te bereiden om je training heel, heel geleidelijk te verhogen. Het echte doel voor de grote dag om geen once-in-a-lifetime ervaring te hebben, maar om het begin te zijn van een veel-maal-in-je-leven-onderneming die in de loop der jaren nog meer lonend zal worden.